CerenBrda ben gitmiştim profesör olmuş ama bana ilgisi alakası yoktu, hiç konuşmadı içimi rahatlatmadı. Verdiği sonuçta hiçbir sorun yoktu çok şükür, herşey normal dedi rapor veriyor zaten imzası var. İyi doktormuş ama ben ilgisiz olduğu için hiç içim rahat etmedi kendi doktoruma defalarca sordum bebekte sorun var mı falan o da zaten altında imzası var raporlu bir sonuç bir sıkıntı yok dedi, şimdilik sorun yok 34+6 haftalığız