7+6′yım bugün. Geçen hafta midem aşırı bulanıyordu. Sürekli istifra ediyordum. Prilam olmadan günüm geçmiyordu. O da aşırı uykudaki ve halsizlik yapıyordu. Şükür bu hafta daha iyiyim. Koku hassasiyeti devam ediyor. Göğüslerimde dolgunluk var. 6+0 iken gitmiştim kontrole. Kalp atışlarını duymuştuk. Daha doğrusu pek dinletemedik yeni diye, görmüştük. 😍öğleden sonra kontrole gideceğim. İnşallah güzel haberlerle dönerim. Daha önce üç gebelik kaybım var.