Sirine001 Selam kızlar 28 haftalık hamileyim 2 gündür dişim fena şekilde agrıyor baskı yapıyor. daha önce hamileyken 20lik diş çektiren var mı? Ne gibi sorunlar oluşur böyle durumlarda
bbestw Sirine001 benim ağrıdı canım çektirmedim dayanabildiğim kadar dayandım ilaçlarla erteliyorlar kendi doktorum izin verdi başka bir doktora gittim kesinlikle olmaz dedi yine kendi bildiğimi yaptım ve ağrıyı çektim haftalarca...
MehtapKB Ben 6 haftalık hamileydim çektirdiğimde,başka çarem yoktu çünkü.ne olduğunu tam bilmiyorum ama farklı bi anestezi maddesiyle uyuşturup çektiler hemen,sonrasında da ağrı kesici olarak parol kullanabilirsin sadece demişlerdi
MehtapKB Sirine001 32.Haftadayız Canım,kadın Doğum doktorum işleme onay verdiğine dair bi yazı vermişti,onu almadan yapmadılar