ozlemak42 Yaptirmayan var mı ilk kizimda yaptirdim fenalaşıp 2. Kanı verememistim bunda da test haftası bitiyor covid oldugum için randevu açılmıyor 26+2 deyiz 28 de bitiyor diye biliyorum ?
Burcu_NFUE ozlemak42 30 haftaya kadar yolu var şeker yükleme testinin . Maden ilk gebelikte öyle oldu doktoruna söyle yaptırma bu gebelikte
ozlemak42 dertist açıkçasi bende yaptirmak istemiyorum ama özellikle sabahları elim ayağım titriyor soğuk terler döküyorum sağlık ocağı sekerine bakilsa iyi olur dedi diye kafam karıştı