lovingmother Merhaba arkadaşlar. Elimde 2 kutu hiç açılmamış 1 kutuda 4’si tane kullanılmış enox iğne var. Kullanmayı bıraktım ve elimde fazla olduğu için gerçekten ihtiyacı olan kişi varsa karşı ödemeli göndermek istiyorum.
Merveee34 lovingmother bende kullanıyorum ama raporum var .insAllah ihtiyacı olan,iğnelere ücret ödeyen biri alır 🌹
lovingmother Merveee34 inşallah. Benim de raporum var. Kullanmayı bıraktım elimde kaldı bari birinin ihtiyacını gidereyim dedim. 🥰
lovingmother Hatice017 birkaç kez raporu olmayanlara denk geldim fiyatı pahalı gerçekten çok şükür benimde vardı.
AnnelikHayali Benim de raporum var şükür. Rapor çıkana kadar ücretli almıştım. Gerçekten zorlayıcı ücreti. Umarım ihtiyaç sahibi birine gider. Yüreğinize sağlık. 🌺
lovingmother AnnelikHayali inşallah bende öyle olsun istiyorum ya bakalım. Çok teşekkür ederim. 🥰 Rabbim kimseyi zor durumda bırakmasın ben ilk kullanmam gerektiği zaman çok zor buldum o yüzden anlıyorum ihtiyacı olanları.
Hatice017 lovingmother evet ben 290 tl alıyordum kutusunu maddi durumumuz yoktu fazla mecbur rapor çıkardım
lovingmother Hatice017 ben ilk aldığımda da o kadar pahalıya almadım ama raporu Dr um kendisi verdi. Bilmiyorum bakalım isteyen olursa vereyim demiştim ama yok galiba bende tekrar eczaneye bırakırım en kısa zamanda. 🤗 Geçmiş olsun bu arada.🌸