Simges16 Merhaba kızlar, hem şehir hastanesi hem özel takipliyim. Bugün şehir hastanesine geldim 3 gün önce özelde 2700 ölçülen bebeğimin kilosu bugün şehir hastanesinde 3300 çıktı. Kafam çok karıştı hangisine inanacağımı şaşırdım, var mı başına gelen?
Omerhatice Simges16 bebegin duruş pozisyonundan bile farklı çıkabiliyor.. Bana 36 da 3.100 gram dedi 37 de 3.100 kg dedi kilo almamış dedi 37+4de 3.350 kg doğdu ☺ Oglumdada 3.000 kg demişti oda 3. 350 doğmuştu