Aysegl 39+2 yim. Az önce bi sıvı geldi (afedersiniz çiş gibi) ama ağrım sızım yok. Doğum başlıyo olabilir mi ? Bu durumu yaşayan oldu mu
Deletedmom404 Aysegl Benimse hiç nişanım gelmeden sancıyla gittim hastaneye ve suyum da hastanede patlatıldı canım su olarak gördüğün şeyin miktarı da önemli tabi bi görün bence ne olur ne olmaz Allah kolaylık versin canım
Neres Aysegl benim Nisan’ım geldi bir gün sonrada suyum geldi evde ama oyle böyle su degil yanı hastaneye gidene kadar durmadı 🙈
Elifzkan-Ball Eet ıkı gün önce aynısını yaşadım tam 38. Haftama girdim gece 02.00 gibi uyandığımda suyum tamamen gelmişti apar topar hastaneye gittim ne sancı vardı ne baska bısey önce sancılarım başladı sonra nişanım geldı herşey tersinde oldu bende korkmayın sağsalim normal doğumla kucagıma aldım bebeğimi 🙏🏻
Aysegl Elifzkan-Ball sanırım benim de hastaneye gitmem gerekiyo şu an 3. kez oldu aynı şey. Su geliyo ara ara. Dualarınızı eksik etmeyin