Melikebaykara nişan yada suyun gelmediyse bence sabaha kadar bekle derim buradaki çoğu arkadaşlar hep evde çekmiş sancısını ve ısrarla hemen gitmeyin diyorlar tabi dayanacak güçteyseniz herkesin bünyesi farklı rabbim sağlıklı doğumlar nasip etsin bende 24:00 itibariyle 39 haftalık oldum 😍