Sblut23 Kızlar az önce sağlık ocağına gittim tetanoz aşısı oldum bebeğin kalp atışlarına baktı beyaz bir alette 144-146 iyi dedi nabzı mı yoksa kalp atışı mı anlamadım sizce normal mı yüksek gibi geldi bana