Serap68 Öncelikle sağlıklı olsun tabi . Kız veya erkek ayırt etmiyoruz şuan ikiside yok ikisinide isteriz 😊10 haftalık gebeyim. Cok ekşi yiyorum erkek mi ki Acaba?
3461irem Serap68 Ben çok ekşi yedim hatta ilk turşu aşerdim kızım olacak ama tabikide değişiyor belli olmaz😀🥰
Tugce1450 Serap68 Bir tane olglum var hemde hamileyim ama oğlumda sürekli tatlı yedim canım sürekli baklava isterdi ve oğlum oldu 😁 bu ne olacak bilmiyorum bakalım 😁
gokcekocyigit07 Bazı söylemler olsa da ben cinsiyetle alakası olduğunu düşünmüyorum, ilk kızımda limon, turşu, erik bunları çok yedim, şimdi ki kızımda ise acı biber turşusu, tatlı şeyler, her şeyi yedim, totem gibi o ya tutan da var tutmayan da 😁
heyecanli1anne Serap68 Ekşi kiz derler neden erkek mi ki diye düşündünüz ☺ Ben hep tatli yiyorum oğlum olacak. Ama yediklerimizle alakalı olduğunu düşünmüyorum 🤷♀️
Kdk Serap68 kimsenin yiyemediği kadar ekşi şeyler yemiştim hatta normalde benim bile yiyemeyeceğim kadar ekşi 😂 sonuç kız😍
Hosgeldinbebek Serap68 ben de 10 haftalık gebeyim 🐣 sürekli çikolata yemek istiyorum, pasta vs ne varsa kendimi zor tutuyorum 😁
Minaminisi Serap68 ilk kızımda tatlıcıydım. İkinci kızım yolda, ekşi ne varsa onu yiyorum. Resmen herseye limon sıkarak yiyorum. Yoğurda bile sıkıyorum. Normalde limon sevmem kullanmam ama şuan onsuz yapamıyorum. 🤷🏼♀️
Dimple38 Minaminisi aynı ben ☺ hatta cevremdeki herkes 2. Kızımda hep erkek bu diyordu öğrendiğimizde nasıl olur dediler