Sedacengiz Merhaba güzel hamişler🤗 çok şükür bana da Doğum hikayemi yazmak nasip oldu☺️🙏❤️ Planlı sezeryan ile oğluma kavuştum.. Herşey çok güzel gelişti,, Neşe ile girdim ameliyata, sadece eşim ve anneme veda etmek zor geldi.. Eşimi bir daha görür müyüm ki dedim😢 Ağlamak geldi aama ağlamadım. Ameliyathane hiçde korktuğum gibi karanlık bi yer değildi,, aksine ışıklandırması çok ferahtı. Anestezi uzmanı ve doktorum öyle Güler yüzlüydü ki, onların ilgisi olmasa belki de çok paniklerdim. Neden sonra uyumuşum☺️ Kendime gelmem 2 saati bulmuş. Genel anestezi aldım. Hafif ağrı İle uyandım. Dayanılmayacak gibi değildi, kendime bile gelemeden hemşireye bebeğim nasıl dediğimi hatırlıyorum, ondan iyi olduğu haberini alınca, sanki o ağrılar bi nebze de olsa gitmiş gibi oldu.. Ailem ve eşim ile yukarıya çıktık. Çıkar çıkmaz kuzumu aldım kucağıma, öyle güzel öyle güzel duygu ki , ya tarifi yok. Hemen emzirmeye çalıştım, emme gücü iyi fakat seZeryandan kaynaklı sütüm yok . Mama da vermedim az az da olsa emiyor. Çok şükür Rabbim ayıpsız amansız bi evlat verdi🙏 3.300 gram 52 cm doğdu oğlumuz☺️ Cennet kokusu buymuş.. şimdi hastanedeyiz bol bol yürüyorum. Hafif bel Ağrım var. Tabi karnım da. Yine de kimseye bakmayın sezeryanı öcü böcü gösteren kimseye kulak asmayın..☺️ Rabbim kolay doğumlar versin kızlar
berna0818 Sedacengiz Allah bir ömür evladını sağlığıyla birliğiyle size bağışlasın inşallah yaşı uzun ömrü bahtı güzel olsun😍
KamileKlKalkan Sedacengiz gözünüz aydın 💕 allahım sağlıklı uzun ömürler versin inşaallah.kaçıncı haftada Oldunuz acaba