balbocegim27 Hanımlar kullandığınız memnun kaldığınız park beşik varmı hangilerini önerebilirsiniz?Hangi markaları tercih ettiniz? Içine yatak tercihiniz ne oldu? Yardımcı olursanız sevinirim😊28 haftalık olduk halen beşiğimiz yok ta
kids0305 balbocegim27 kraft west kullaniyorum memnunum. Yalniz icine ytak olarak park yatak icin olanlardan almadim cok ince olduklarindan dolayi. Yatak miniko aldim memnunum ondan da
superrmomy balbocegim27 park beşiği kesinlikle önermem ben kraft marka aldım pratik ama sallanırken ve çocuk hareketlenmeye başladığı zaman kumaşından çok ses geliyor biz tayinci olduğumuz icin böyle birsey tercih ettik ama bilseydim almazdım 🥺
Burcu4135 balbocegim27 biz yoyko nun 8 in 1 aldık cok kaliteli kuması falan. Ama yorumlarda gördüm. Park besik almayın kuması cok ses cıkarıyor demiş biri. Bizimkinin kuması naylon degil ses de cıkmıyor. Gayet güzel ve kaliteli. Kalitesizleri de var tabi. Kuması musamma gibi olan. Onlar kötü. İçine de Yataş’ın twiny yatagını aldık.
balbocegim27 superrmomy evet bende okudum bu ses çıkarma durumunu 1.5 yaşında falan oda ayırmayı düşünüyorum o zamana kadar idare erse yeterli odamız çok geniş değil
kids0305 balbocegim27 biz alali bir bucuk sene oluyor yanlis hatirlamiyorsan 750 civariydi park yatak