Rabiiakaradas Hanımlar selam 37+5 iz çok sancılarım var kasılmalar da oluyor bu haftada doğum yapanlar bebeğiniz küveze kondu mu acaba
Tugce1803 Rabiiakaradas 37+5 te acil sezaryen doğum yapmıştım. Bebeğim 51 cm 3530 gr doğdu. Küveze girmedi🙏🏻
42-AySe-07 Rabiiakaradas Biz de 37+5uoz sancım var geceden beri ve benim planlı sezaryen herkes sezaryen olcak nasıl olsa git sancı çekme diyor ama korkuyorum gitmeye
heyecanli1anne Rabiiakaradas Ilk bebeğim 37+4te dünyaya geldi, herhangi bir sorun yoktu çok sukur. Ertesi gün hastaneden çıktık endişe etmeyin
2-prensesannesiii Rabiiakaradas 36.6 da doğdu kızım . Ayrıca siizn haftaniz ileride zaten 36 dan sonrasını pramuture demiyorlar normal haftası diyorlar
heyecanli1anne 42-AySe-07 Korkmayın ve bi görünün lütfen. En kotu ne olabilir ki, biraz daha erken kavuşursunuz yavrunuzu ki bu da cok guzel degil mi☺
Meyracukurmaraz Bende 37+4 üm 2 haftadır adet ağrısı gibi sancı geliyordu ama 2 gündür daha şiddetli geliyor düzenli değiş ama doğum yakınmı acaba mereak ediyorum
42-AySe-07 heyecanli1anne kavuşmak çok güzel canım da kilosu düşüktü küvez ihtimali korkutuyor beni dr 19 ağustosa gün verdi inşallah 1 hafta daha sabreder oğluşum ☺️
heyecanli1anne 42-AySe-07 Inşallah tabi. Ama siz yine de bi görünün 😊 saglikla zamaninda gelsin insallah🤗🌸
42-AySe-07 heyecanli1anne Dr doğum pozisyonu almış demişti hareketlerinde de azalma var belki de kanala girdi 🤦 eşimi arayıp gideyim en iyisi zaten olacağı varsa olacak
heyecanli1anne 42-AySe-07 Hareketlerinde de azalma varsa beklemeyin hic lütfen. Sağlıkla kucağınıza alacaksınız lütfen güzel düşünün her bebek kilosu az diye kuveze girmiyor 😊😚 haber verirseniz sevinirim, dua edeceğim
heyecanli1anne 42-AySe-07 2500 ve üstü bebekler genelde kuveze girmiyor lütfen endişe etmemeye çalışın 🌸
Sinem_469 42-AySe-07 oğlum 38+5 de planlı sezeryanla 2840 gr doğdu bı problem yaşamadık kiloyu sıkıntı yapmayın sağlıcakla alirsiniz kucağınıza inşallah
42-AySe-07 heyecanli1anne Ayy Allah razı olsun canım benim güzel dileklerin için çok teşekkür ederim 😘 eşimi aradım daha bezimiz falan yok gelsin bezini alalım :) ordan geçeriz inşallah