Merhabalar benim bir sorum olacak herkese. Toxoplazma geçiriyorum. Şu an 14 haftalığım 18.haftada toxoplazmanın bebeğe geçip geçmediğine bakmak için keseden sıvı aldıracağım. İstanbul ya da Ankara da bildiğiniz yapan yerler ya da aynı durumda olup yaptıran bir yer doktor önerebilecek olan var mı acaba?