Birumuteses29 EceZ evet sallanandan alayım o zaman eger kendi kendine uyursada yatırırım uyur bapaım olan verdiğimiz fazla paraya olur😁
EceZ Birumuteses29 valla ilk bebeğim olacağı için ben kimbilir ne kadar gereksiz şeye para vermişimdir 🙈 insan heveslenio herşeye e bide tecrübe yok bilmiyorum ☺️
yaren-1 Çok güzel fakat kullanabileceğin max 4 ay sonra ya satıcan ya kaldırıcan gereksiz para vermiş oluyorsun ayrıca çocuğun belki sevmeyecek hiç istemeyecek o yüzden bence hiç gerek yok 🥰
Gzmm14 Birumuteses29 Başta bende almayı düşünüyordum sonra gereksiz gelmeye başladı. Rn fazla 6-7 ay kullanacağız o fiyatı vermek istemedim açıkçası. Evin içinde Pusetini kullanırım diye düşünüyorum. Baktım çok gerekli oluyor doğumdan donra eski manuel ana kucaklarından alacağım 😅😅
Birumuteses29 Gzmm14 e bebekte baya uyguna var 120 tlye falanda bende acaba ondan mı alsam diye düşündüm şimdi😀