Kızlar ben dün bir yerde duydum tamamen sürekli bir şeyler duyuyorum ve asla çok bilgi sahibi olmadığım için soruyorum ; sezeryan olurken sonta mı takıyorlar birde normal doğururken ıkındığımız için çişimizi de mi yapıyoruz aman allahım ben çok korkuyorum zaten bir de işersem utanırım 😩
- haftamdayım inanılmaz şekilde kafamda kuruyorum ve korkuyorum biri bana bir şey desin yada bununla alakalı doğum kolay olsun diye falan bir şey ler mi yapıyım kusura bakmayın öyle danışıp yardım isteyeceğim kşmsede yok. Bol bol yürüyorum beslenmem ve bebeğim gayet güzel eğil kalk hareketleri yapıyorum çoğu burda yazan şeylere dikkat ediyorum ama sanki bi eksik yapıyom bişeyi ☹️☹️