Arkadaşlar 22+3.haftamdayım karnımda ilk defa dün akşamdan beri uykudan uyandıran tuhaf bişey oluyo.istem dışı karnım sanki geriyormuşum gibi oluyo iki büklüm de dursam kendi kendine bı tuhaf oluyor.nasil anlatsam göbeğimizi içimize çok çekince bı ağrı olur ya öyle oluyor.