Mom526 yok canim sirkeli su ile yikaman daha mantıklı sen yika ama iyice kurula özel bölgeni hiç ıslak kalmasın.
Bak sana tavsiyem cidden ama yap. Benim özel bölgem artık.mantardan yara oluyordu.sukur mantar gitti enfeksiyon kaldı oda az.
Bak canim sahaları ac karnına yoğurt ye bol bol.
Gün içinde su iç suyunu güzelce kaynat öyle iç .
Ayaklarını sıcak tut deme ağustos ayındayız ayakların çok önemli her zaman çorap giy.
Birde sirkeli suda iyi geliyor ben her duş sonrası maşrapa.ya biraz su biraz sirke katip yıkıyorum sonra hemen fön ile kuruluyordum bölgemi iç çamaşırım en ufak bir ıslaklık hissedeyim hemen degistirirdim. Böyle böyle azaldı gitti canim.