Elifzkan-Ball Merhaba anneler iki gün önce 38. Haftamda normal doğum yaptım.Ama sütüm cok az geliyor bebeğime mama vermek zorunda kalıyorum kanalların açılması için neler yapabilirim.
MehtapKB En etkilisi sürekli emzirmek diye biliyorum,süt gelmiyor diye sürekli emmiyorsa da sağmak iyi gelir,bol yeşillik (özellikle dereotu) yemek gerekiyor diyor annem de,ben tecrübesizim henüz ama duyduklarım bunlar :)