Pnrsrcn Kızlar 39 haftalık olduk çok heyecanlıyım bian çnce sağlıkla kucağıma almayı istiyorum sancım yok hiç yaşamadım sadece kasılmalar yaşadım yani iç başdır kısmım kasılıp duruyor bacağım değil bu sizce yalancı sancı mı bunu yaşayan oldu mu?
Mehdisram 37+4 oldum egzersiz çalışmalara başladım inşallah çok bekletmez sağlıkla gelir ara sıra ağrım oluyor özel bölge kemiğimde öyle bi ağrım var ki inşallah çok bekletmez zorlanıyorum çok