Sare3737 36+6 kaburga ağrısı 12 gün uyutmadı beni . Bebek hareketleri iyi bebeğim hareketli . Doktora dün ağrıları sorduğumda normal olduğunu söyledi ultrasonda bakınca ayak ve poposunu kaburgalarıma dayandığını gördü 😂 . İki haftaya bebek iyice aşağı inecek ağrılarınız geçecek biraz sabredin dedi 🤭 Belki sizinki de midenize falan denk geliyordur ve belinize baskı yapıyordur . Kasık ağrısı çok nadir oluyor daha çok adet olacakmış gibi bir ağrı var bende