Rmyss Merhabalar 25 Ağustosta doğumum vardı isteğe bağlı sezeryan olacaktı bugün sabah 5 buçuk gibi kasılma karın ağrısı ve ishalle uyandım lavabodan kalkarken gelen suyun idrar kanalindam gelmediğini hissettim tam tutamadım çünkü. Parça parça çamasırıma gelmeye başladı. Ve kesinlikle ayırt ederken zorlandım kızlar tutabiliyor muyum diye bi baktım biraz tutabiliyordum ama yinede bisey akmaya devam ediyordu. İdrar mı su mu derken hastaneye geldim hemen sezeryan için yatisim yapildi. Annem çok uzaktan gelecek daha var diye gelemedi. Nolur dua edin bana çok gerginim. Çok ihtiyacım var dualarınıza
Sare3737 Rmyss Allah yardımcın olsun hiç.bişey olmicak inşAllah Hastane çantan hazır mıydı Haftan iyi üzülme hiç
Morvy Rmyss ah aramızda sadece 2 gün varmış umarım sağlıkla alırsın bebeğini kucağına inşallah hayırlı haberlerini bekliyorum🌸
gokcekocyigit07 Korma kuzenim 35+5 de geldi suyu çok şükür bizim tatliş şu an 3 yaşında, küvezde bile kalmadı, Allah’ın izniyle sağlıkla kavuşalım hepimiz, tüm dualarım sizinle, hadi hayırlı haberlerini bekliyoruz 😊🌸🤲
Rmyss Allah razı olsun kızlar 🤲🤲 Çantam hazırdı ama eksigim var miydi bilmiyorum bir de temizligimi yaptiramadim. Erkenci çıktı benim kuşum 😍 hep ağrılı bir gebelik geçirdim o yüzden hep erken doğuracakmışım gibi hissediyordum. Şuan arada bir sancım oluyor bundan daha hafiflleri dün öğelene doğru başladı ama sıklaşmamıştı. Akşamda kasılmalarım çoktu ama yalancı sancı yaşıyorum sandım. Bizim planlarımızın yanında bir de Rabbimin planları var tabi 😊
babymom16 Rmyss canım benim aynı hafta aynı gün hamileyiz dualarım seninle rabbim yardımcın olsun allah bi solukla kurtarsın sağlıkla al bebeğini inşallah şimdi senin bu yazını görünce bende bi telaş yapmadım değil :). Bende henüz temizliğimi yaptırmadım hem ev hem vücut bir an önce yaptırayım bu minikler erkenci çıkabiliyor bazen 🥰
havva365 Rmyss hiç bişey düşünmeyin ne temizliği nede eksiklerinizi hepsi hallolur annenize hayırlısıyla gelir kendinizi güçlü ve güzel hissettin hayırlı doğumlar İnşAllah tez zamanda sağlıklı bir şekilde kucagınıza alırsınız yavrunuzu 🤲