Denizbln ben de ayni risk alyindayim ama protein cikmadi bekliyorum 38 oldm.doktorunuz ne diyorsa onu dinleyin.çunkü gebelik zehirlenmesi anne ve bebek icin açık riskli. Annede karaciğer ve böbreğe zarar verirken bebegin hayatini tehlikeye atıyor. Bu nedenle gebelik zehirlenmesi olan anne hemen doğuma alınır. Ikisi de zarar görmesin diye. Takipteolun ve doktor ne diyorsa uyun. Cok geçmiş olsun