curcun Merhaba kızlar herkese iyi akşamlar.. sabırsızlıkla beklediğim doğum hikayemi sizlerle paylaşmak istiyorum. 39+2 de yani 10 temmuz saat sabah 06:40’ta dünyaya getirdim evladımı. Doğum yapacağım günden 4gün önce muayenem vardı doktorumda ilk defa o gün alttan muayene olacaktım ve normal doğumu çok fazla istiyordum. Doktorum muayenemi yaptım çatın çok güzel rahat doğurursun diyerek beni yolladı evime ama 1 gün sonra 3 günlük tatile gidecekti bende çok endişeli ve paniktim ya doktorum yokken bişeyler ters gider de suyum gelir kanamam olur da başka doktorda doğum yaparım diye doktorum da sürekli ben yokken sakın çok yürüme deyip duruyordu bende o yokken hiç yürümedim çünkü rahmim incelmişti bebek kafası doğum pozisyonunda ve kanaldaydı. Ptesi günü doktorum gelecekti ve ben pazar günü çok fazla yürüyerek bebeğimin yolunu açmak istedim fakat yine de bebeğim doktorum yokken çok akıllı bir bebek olup gelmedi bu en güzel yanıydı. Pazartesi günü sabah hafif rahim ağrım oldu geceden başlayıp ara ara sabaha kadar devam eden ama o ana kadar 39+2 ye kadar hiç bir zaman sancım olmadı ihtimal vermedim açıkcası lavaboya gittiğimde de kahverengi bi akıntım geldi nişanın normalde kırmızı ya da beyaz sümüksü bi yapı olduğunu düşünmüştüm ama yine de tahmin edebildim hafif tedirgin olduğumda yok canııım ne nişanı diyip durdum kendime hemen annemi arkadaşımı arayıp sordum doktoruma msj attım sancılarım düzenli değildi ama 10 dk 1 yarım saatte 1, 7-8 dk da 1 gelip gidiyordu ama dayanabiliyordum. Daha sonra doktorum gelmişti zaten ptesi olduğu için gel bi muayene edelim dediğinde saat 12:30 suları falandı ama ben biraz dha sancı çekeyim öyle gideyim diye düşündüm saat 16:30-17:00 gibi gittiğimde hemen alttan muayene etti doktorum 1 cm yatışını yapabiliriz istersen dedi ama ben sancımı evde çekmek istediğimi söyleyerek çıktım hastanenenizin yakın ya da uzak olması önemli değil bence hastane ortamı inanın rahat olmuyor evinizde sancınızı çekmeniz kadar mantıklısı yok doktorum akşam gel yine bebeğin kalp atışlarına bakıp beni bilgilendirsinler açılmanı da kontrol ederler dedi bende akşam 10 gibi geldim ama ne sancı çektim adet sancısı gibi diyordu belinize vurur diyordu her okuduğum hikayede internette araştırdığım biçok yerde fakat herkesin ki aynı olmuyormuş şartlamayın kızlar kesinlikle. Benm adet sancım vardı evet o da rahimdeydi kasıklarım da bile değildi neyse o kadar sancı çektim 2 cm açılman var demişti ebe hastanedeki muayenemden sonra yine yapmadım yatışımı ama cnm çok sklmıştı dayanamıyordum artık sancıların var ama normal dedi ebem sanırım ağrı eşiğim çok fazla düşüktü benimm herkesin ki aynı değil sakın korkmayın benim canm çok kıymetlidir ama inanın ben normal doğum yaptıysam herkes herkes yapabilir sakın korkmayın. Evde sancı çekerken en iyi sancıyı karşılayabilmenin yolu socak duştu bence bi leğene oturarak sürekli sıcak duş alma ihtiyacı hissediyordum ve çok iyi geliyordu saat 2-3 oldu sancılarım dayanılmaz bir hal aldı artık eşime lütfen beni götür sezeryan olmak istiyorum dedim eşim az kaldı biraz dha sabret diyerek beni engelledi epidural bile yaptırmadı bana inanın sancıları çekmek zor ama hiçbir kadın ölmüyor herkes aynı şekilde doğum yapmaya devam ediyor inanın doğumhaneden yürüyerek çıkabiliyosunuz bebeğinizle ilgilenebiliyosunuz bunlar normal doğumun güzellikleriydi benm içinde saat gece 3 gibi yeniden hastaneye gittiğimizde 5cm olmuştu sancım, sancılarımı ben çok hissediyordum ağrı eşiğimden dolayıydı muhtemelen yatışımı yaptım sancılarıma orda devam ettim kalp atışlarına bakıyorduk sürekli takipteydi herkes kayınvalidem eşim annem yanıbaşımda beni beklediler tüm gece sabaha kadar. Sonra açılmam yavaş yavaş ilerledi 7 cm olmuştu saat 05:30 da o zaman hemşire suyumu açtı sncılarım aynıydı bazıları diyordu ya dha da şiddetlendi bnde öyle bişey olmadı hep vardı benm sancılarım. Dha sonra 10 cm e ulaşımca beni doğumhaneye aldılar sancım gelince ıkınmamı söylediler bende çıktığını hissediyordum bebeğin kafasını tuttu doktorum onu gördüm sanki iğne yapıp kesik attı ve bebeğim çıktığı anda o rahimdeki adet sancısı gibi sancı anında gitti çok güzel bişeydi sonra oğlumu gördüm rahatladım dikişlerim biraz uzun sürdü 3 kg doğdu bizim Aras’ımız ❤️ Elhamdülillah annelik güzel bi duyguymuş yavruna bakınca herşeyi unutuyosun. İyi ki iyi ki diyosun herşey için Allah isteyen herkese nasip etsin diye çok dua ettim o sancılarımda inanın burda çok kez okudum bebek sahibi olmak isteyip olamayan anneler için canı gönülden ettim Rabbim kabul etsin inşallah. Benm doğum hikayemde böyleydi işte😍❤️❤️👶🏻🍼
Enesefe curcun amin canım 😀😀allah an Ali babalı büyütsün rabbim bizde göstersin inşallah i günleri 😀😀benim de 9 günüm kaldı
Asia Benim de 10gunüm kaldı normal bekli yorum ve doktorum yurtdışında inşallah benimki de doktorunu bekler❤ sanirim benim de ağrı eşiyim düşük ama sizin hikâyeniz moral oldu güle güle büyütün yavrunuzu👶🏻