ebruozdgrl Ben 30 haftalığım 12 haftadan beri çekiyorum ama belin ortası ağrıyorsa genelde üşütme der annem alt kısımları ağrıyorda kalçaya doğru o zaman bebekten kaynaklı diyor gerçekten benim öyle oluyor ama çok çok şiddetli seni kıvrandırıyorsa eğer yarın bir git nstye bağlasınlar