Ayseeelif fark ettiğin için çok şanslısın bence benim nişanım o kadar az gelmişki birde renkli iç çamaşırın gazabına uğrayıp akıntı sandım 😂 sonra kontrole gittiğimde şok Doğum başlamış bebek ters geliyor üzerine birde daha yavrum çok küçük 😔 şimdi 36+2 olduk serumla iğneyle geldik bu güne pazartesi mecburi sezeryan olucak muhtemelen aksatma git ve dediği gibi bol su içip dinlenmeyi aksatma 🙏 Sen ve bebeğin için hayırlısı olsun Rabbim sağlıkla kucağına almayı nasip etsin 🙏😊