Hepinize merhaba kızlar başlıktanda anladığınız üzere ikinci kez covid oldum 😔 ilkini Aralık ayında çok ağır atlatmıştım ve karantinadayken hamile olduğumu öğrenmiştim yarın doğumum var ve ben bugün doğumdan önce yapılan covid testinde tekrar pozitif olduğumu öğrendim yanımda kalabilecek kimse yok eşimin ailesi tamamen karantinada bizden Bi kaç gün önce onlar pozitif çıktı kendi ailemden gelebilecek kimse yok annem tedavi görüyor ve çok riskli hastalar grubunda hastanede refakatçi olmayacak yanımda ikinci doğumum ve Sezeryan ile doğum yapacağım süreçle alakalı hiç bir fikrim yok moralim çok bozuk kendime bebeğime nasıl bakacağım tek başıma hastanede onuda bilmiyorum lütfen çok dikkat edin başı ağrıyan biri bile olsa görüşmeyin çünkü benim şuan belirtim bile yok sadece boğazımda gıcıklanma var tam doğuma 1 gün kala herşey bambaşka oldu 😔😔