Merhaba anneler ben doğum yapalı 6 ay oldu ve ben düzenli adet oluyorum ama bu ay biraz tuaftı cünki daha adetime 10 var ken kahve acık renkle kanama geldi ve ahala sürüyor belim kasıklarım cok Felaket ağrıyor 🥺 daha cok erken adat için bu arda hap içemiyorum alerjim var iyneyede sprel tutmuyor vicudum atıyor 🥺 geri geç yöntemiyle korubuyorum acaba hamile kalıp düşük yapmış ola bilirmiyim?