Yarın kontrolüm var diye banyoya girdim hem kendimi temizliyim hem duş alayım diye neyse aralıklı olarak sürekli bir çiş yapıyormuşum gibi Bi akıntı hem idrar gibi hissettim hemde rengi olmayınca acaba diyorum suyum mu sızıyı en fazla yarım saat sürdü banyom insan 10 kere çiş yapmaz heralde ilk gebeligimde de suyum sızıyordu cok kararsızım emin degilim su mu sizce