haydibakalim yalancı sancı zaten düzensiz ve adet sancısı gibi hafif oluyor normal doğum sancısında benimki yarım saat aralıklarla başladı sonra 15 dk falan düştü ilk başları katlamılmayacak gibi değil bildiğin adet sancısı ben mesela akşam 7 den gece 3 e kadar evde çektim uyudum falan sonra baktım yokluyor yavaştan hastaneye gittim ve artık 3 dk bir geliyordu yatışım yapıldı 3.30 ta 8 de doğurdum sancı sıklaşınca çoğalıyor sancı nefes alıp verirsen sürekli karşılarsın ben suyum patladıktan sonra bağırmaya başladım ondada ıkınma hissi geliyo zaten ondan o zaman kadar gene dayanabiliyorsun sonrada zaten doğuma giriyorsun açılmaya bağlı tabi herşey