Son 4-5 gündür ayaklarımın üstü ve bacaklarım deli gibi kaşınmaya başladı. Sinekler ısırdı diye düşünüyordum ama sürekli kaşınıyorum 🤯 Bacaklarım yara bere içinde kaldı iyice sinirlerim bozuldu. Bu haftalarda aynı durumu yaşayan var mı ? Birden bu hale geldi durum 🤧

