Oozgn İyi geceler 37+6 yız. Acile geldik ağrım var diye yatış yapıldı doğum odasına alındım. kolay doğum ve çabucak acilmam olmasi icin, sağlıklı sıhhatli kucağımıza almak için dua istiyorum hepinizden 🤲
yagmuurry1 Oozgn Allah kolay doğumlar nasip etsin inşallah benim de kolay olur lütfen dua edermisin 🙈 normal bekleniyor 39+6 yız
Hosgeldinbebek Oozgn Allah yardımcın olsun inşallah sağ salim kucagınıza alırısnz 💜💜💜 dualarım sizinle 😍
Aslnkzbn Oozgn Aynı günlüğüz inşallah sağlıklı bir şekilde alırsınız bebeğinizi kucağınıza. Allah yardımcınız olsun 🙏
Nazlican1994 Oozgn Rabbim yardımcınız olsun, evladınızı sağ salim kucağınıza almayı nasip etsin inşallah 🤍🤲🏻
Zeliiiss Oozgn İnşallah sağ salim alırsın kucağına bebeğini şimdi bende uykudan kalktım bel ağrım var aşırı bazen kasığıma vuruyor senin ağrıların nasıldı yardımcı olur musun bana da ilk gebeliğim benimde 39+2
Mihrimahirem Oozgn inşaallah Rabbim bir avazda kurtarsın ☺️ Bebişinizi sağlıkla kucağınıza alıp sağlıkla evinize dönersiniz inşallah 😊
Zeliiiss Oozgn Benim hala belim ağrıyor geçmeyen ağrılar ama hala kasıklarıma vurmadı doğumdan önce sizde böyle oldu mu bir kaç gün önce falan