Merveaticiii Bende 29 haftalık hamileyim iki kontroldür bana da bebek gelişimi 10-12 gün önde demişti. Şekerimi düzenli ölçüyorum onda da sıkıntı yok. Son kontrolümde suyun sınırda demişti. Bende korkuyorum aslında. Ama doktorum bu aranın açılmaması gerekiyor o yüzden kontrolleri sıklaştırmalıyız demişti. Yani bebek gelişimi bir kontrolde 10 gün, ikinci kontrolde 15 gün, üçüncü kontrolde 20 gün ilerde olsaydı sıkıntı demişti. Aynı şekilde bebeğin suyu içinde öyle. Canınızı sıkmayın.