SevdaTariik ben bu hafta kefir içtim. Muz ve ceviz de hergun yiyorum ama en önemlisi kendimi pek yormadim. Yedim soluma yattım. Doktor öyle tavsiye etti. Geçen hafta hiç durmaksızın iş yapmıştım ve dışarı çok çıkmıştım bebeğim bir gram dahi almamıştı on gün boyunca. Bu hafta şükür 400 Gr almış