Busraozzz 2-prensesannesiii geldim nolur dua edin 3 cm açıklık var yatışım yapılıyor ama sancılarım yüksek çıkıyor
ParlakNmt Busraozzz rabbim güzel bir doğum nasip etsin hayırlısıyla evladını kucağına almayı kokusunu çekmeyi , bir ıkınmada ağlama sesini duy inşlllah 😍dualarım şeninle
Beely Ayy bir kaç saat önce benim açtığım bi konu da senin de sancılarından konuşmuştuk Allah yardımcın olsun canım İnşallah bir avazda bebişine sağlıkla kavuşursun korkmamaya çalış çokk güzel geçecek İnşallah her şey 💜🌸
Busraozzz 2-prensesannesiii ölüyorum bence 2.25 hastaneye giriş yaptım nst çekildi Çarı muanesi yapıldı 3 cm açılık olduğu söyledi ama sancılarım çok şiddetli oturamıyoeım uzanamıyorum ayakta bile zor duruyorum 2.30 saatır bir asagı bi yukarı geziyorum öyle
Hafsaramazan Busraozzz ay hadi doğurdum diye güzel haberi verin bekliyoruz 😍şimdi nasılsınız naptıniz
Drdrdr Busraozzz ya nasıldı nişanınız. Benim de 2 gün gün önce pembemsi bir akıntı geldi. Ara ara akıntım oluyor ama hiç rengi böyle değildi nişan mıdır o
Busraozzz Drdrdr ya ben yapmadım ıkınanadım korkutmak istemem o yüzden rahat olun ben o çatala oturana kadar çok rahattım sakindim ama eşimi içeri almadılar falan baya korktum yanımda destekçim falan da yok