FHKK anladım canım rabbim gönlüne göre versin inşallah istiyorsan umarım vardır benim hiç belirtim olmadı aslında adete yakın kasık agrım falan olmazdı sadece sık idrara çıktığımı farketmiştim okadar suan 18+2 hala bi belirti yok arada öğürme harici oda yeni yeni başladı daha erkek bebekte öyle olur derler bilemem ondandır belkide rahat olmamın sebebi 🥰 bekliyorduk her ay zaten 10 gün önceden başlardım test yapmaya ☺️ 5 gün kala negatif cıktı 3 gün kala silik çizgi kişiden kişiye değişir tabi inşallah vardır 🥰🙏