@Busra333 Doktora kalmış muhtemelen antibiyotik verir valla uzun zamandır kullanıyorum geçsin diye geçmiyor ama çok şükür düşük benimde yüksek olsa sıkıntı erken doğuma kadar yolu var ama stres yapma bol su iç, az kalmış zaten doğuma. Glukoz seker demek iyi negatif olması takma kafana ciddi bir sorun yok. Zaten çoğu gebe enfeksiyon geçiriyor mutlaka.