Kızlar hem özele hem devlete gidiyorum ozeldeki doktorum bir düşüğüm olduğu için 35 haftaya kadar ecoprin kullandirtti şimdi doğuma kadar iğneye geçti iğne meselesini devletteki doktoruma anlattığımda başından savdi kullan falan demedi gittiğim özel neredeyse 8 bin istiyor doğum için bunada şuan bizim gücümüz yok mecbur devlette doğum yapicam iğneyi kullandığımı devletteki doktora söylesem büyük ihtimal iyi bir fırça yerim son anda doğum yaparken söylesem doğumda birşey olur diye korkuyorum gerçekten kafam öyle karisikii