Gizemin-minnakI kesinlikle erken baslayin. ben 7. Ayimda basladim cok gezemiyorum, suan 8 ayligim hala bitmedi alisveris ve habire idrarim geliyor surekli wc arayisinda oluyosun bebegi altta hissetmeye basliyosun agirlastigi icin bu durumda da Magaza gezmek cok cok zorrlasiyor. Hersey biraraya denk geliyor panik oluyosun. Bence en mantiklisi odasini fln alip aldigini yerlestirmek hem ne alip almadiginda gorunur. Neyden ne kadar almissin o bile unutuluyor karisik oluyor valla. Ozellikle son 2 ay istirahat ayi olmali moral depola bebekle ilgili dogumla ilgili arastirmalar yap spor yap oyle gecsin son zamanlar. Ve şuda var ki ozaman nasil bi gebelik geciriyor olacaksiniz bilinmiyor belki daha zor olacak ne bileyim. Biz tayinciydik bulundugum yerde dogru duzgun magaza yoktu, o yuzden yeni tasindigim yerde yaparim alisverisi dedim sona biraktim mecburen. Ama ne kadar erken o kdr iyi. Maddi olarakta oyle