Kizlar bugün itibariyle 35+2 oldum 19 sene sonra tüp bebek ile gelen Erkek bebek mucizemiz doğuma çok az kaldı ama hala isim dusunuyoruz….
Çift isim dusunuyoruz ben rüyamda gördüğüm için etkilendim Umut koyacağım isimlerden birini soyisim ise Kaya yani(….. Umut ……Kaya )
Birinci yada ikinci isim olarak uyumlu ne önerirsiniz.
Teşekkürler.