aysirabal kizlar bi kac defadir tansiyonum yuksek cikiyor doktor bir hafta ölçüm yap yaz gel dedi hala yuksek olursa kardiyolojiye sevk edicekmis ne yapmaliyim ? tansiyonumu nasil normallestiririm ? tansiyon problemim olmamisti hic :( bu arada 27+5 haftaligim cok sukur baska problemimde yok
Mrvnrtprak aysirabal gebelik tansiyonu olabilir tehlikeli olmasın çok dikkatli ol bi an önce önlemini al, her gün bi diş sarımsağı bütün yutabilirsin çok faydalı.
esilaa aysirabal böyle yüksek olurda ilaca başlarsın stres yapma stres daha çok yükseltir tansiyonunu hamilelikte önemli olan küçük tansiyon 8 9 u geçmesin
derindoruk aysirabal aynı sey oldu kardıyolojıyw gonderdı 16.18 lerde tansıyon. Hıcbsy cıkmadı tamamen stres tamamen pskolojık
Asia Idrar tahlili muhakkak yaptırım protein kaçağına bakılmalı. Tansiyon ve protein kaçağı olursa gebelik zehirlenmesi yaşıyorsunuz demektir. 14 9uzeri ise tansiyonunuz
aysirabal derindoruk bazen doktorlar cok mu didikliyor napiyor insan korkuyor yoksa kendkmi cok dinc hissediyorum cok sukur ama bi sorun var gibi konusunca doktorlar insan strrs yapiyir
aysirabal tahlillerimi yaptirdim hersey normal biraz kansizlik var ve bu bi aydir tansiyon yuksek mis tuzlu yeme ekmek yeme filan dediler olabildigince dikkat ettim ama bugun yine yuksek cikinca doktor 1 hafta gozlem verdi
aysirabal Bebegimibeklerken__ elfkrmmnk idrar testi yaptirdim herseye bakmiyorlar mi ki temiz cikti dediler eger gelisim geriligi ise bilmem gereken 2 hafta onden bile gidiyormus bebegim doktor gerilik yok dedi ama :/
aysirabal elfkrmmnk baktim simdi tekrar sonuclarima pro negatif bu protein oluyor heralde negatif cikmis