Gizce23 leke leke oluyor yada damla damla aksi oluyorsa genelde düşük riski oluyor maalesef anlayamiyoruz çoğu zaman dikkat edip şüphe halinde olursak test verilmeli.. ben bunda adet sandım sonra kesik kesik damla damla oldu seyahatteydim karadeniz tarafinda yol yorgunluğu vs dir dedim sebebini her neyse bir sonraki ay olmadım adet gününde. Mide bulantim yanmam, koku hassasiyeti artı göğüslere dolgunluk olduğunu ve şık sık idrara ciktigimi fark ettim test yaptım pozitif çıktı ama leke leke yine gelmeye devam ediyordu meğer bu seferde düşük tehlikesi baslamis