Gamzeozbek-1 abimde bende teraziyiz. Haksızlığa yalana dolana gelemiyoruz, hemen sinirler tavan. Ama sinirimiz 5 dak sürüyor. Düşünmeden konusuruz, plan yapmayız, içimiz dışımız bir. O yüzden çabuk kalp kırarız. Düşününce pişman olur özür dileriz. Çok severiz ama bir tek yanlışta sileriz kişileri. Gerçekten böyleyiz ama bebekken çok sakin uslu uyumlu çocuklarmışız. 😊