BamBi Ilk kizimin ismi Aysima, bu 3.gebeligim kiz olacak Allah in izniyle doguma 33 gün kalmis bende isim bulamiom bende burda beklim bi 👀🤲🧿
Gkc92 Seftaliii ya hangi ismi bulduysam eşim hayır olmaz dedi sonra o Mihrimah olsun dedi bende ona hayır dedim. En son bi gün Deniz Ela diye salladım durduk yere tamam güzel ortak kararımız olsun dedi ama halbuki istemiyordum sonra madem beğendi kalsın dedim😂😂
Ozlem1995 Nurylcnkya bende öyle düşünüyorum ama tam anlamıyla okey veremedim beni ikna eder misiniz 😄🤍
Nurylcnkya Ozlem1995 çok naif bir isim bence ve herkeste olmayan bir isim ben çok severek karar verdim ve başka hiçbir isim düşünmedim isimleriyle bir ömür sağlıklı yaşasınlar inşallah ☺️🙏🏻
AnneBebek1 Bende doğuma günü sayıyorum isme daha yeni karar verdik aslında ikinci isme karar veremedik hala Güneş olacak ismimiz ek isim olarak güneş ada diyorum ama eşim güneş ravza diyor maksat birininin anlamlı olması açısından sizce nasıl ?
mmek_2014 Kızım yok ama olsaydı İpek Ela Ece isimlerinden birini koyardım 🌺bir de Açelya ismi çok hoşuma gidiyor