Almi4134 Yani şöyle söyleyeyim ilk gebeliginizse bunu deneyimliceksiniz zaten , bir süngeri düşünün onun kadar yumuşak ve içi bomboş bir şeyi düşünün sağ tarafım o hale geldi bide kızım resmen sağ tarafimi sömürdü onda daha tazikli daha çok süt oluyordu,yani anlayacaginiz onun durumu , exx oldu diyorum ben şimdi tabi gebelik nedeni ile biraz kendine geldi doğum emzirme bitince yine aynı 10 bin biriktirirsem yaptırıcam ama çünkü hiç hamile kalmadan önceki halimi biliyorum göğüslerim çok güzeldi şimdi psikolojim bozuluyor yani annelik böyle birşey biraz gün yorgana dönüyoruz ama ben bakım seviyorum kendimi de gördüğümde gözüme güzel gozukmem gerekiyor yani kendimizi mutlu edecek ne varsa onu yapalım :) imkanlar dahilinde