@Drf bende telli hamile kaldım ve ilk haftalar cok zor geçti. suan 21. Haftaya girdim etlerimde ki aşırı şişlik sebebiyle bu hafta diş eti temizliği tedavisi gördüm biraz canım yandı ama ilk haftalara göre inan daha rahatım seninde geçecektir hamileliğin verdiği etki 2. Trimesterda seni rahatlattığında tellerde cok etmeyecek sabır:) suan tel muhtemelen seni gebelik etkileriyle birlikte ekstra sinir ediyor☺️