@depsizoo ne kadarda birbirimizi görmeesek tanımasak ta burda iyi kötü güldük eylendik vakit geçtidik geçiriyoruz dertleştik hep birlikte üzüldük gün saydık heyecanladık daha hala sayıyoruz sen ışık tutup bebeye yol göstermiyorsun o ayrı da 😅😅😅 ben takıntılı bir insanımdır o yüzden dediysen unutmam asla geldi o güzel gün yanlış hatırlamıyorsam tabiki 😅😅😂😂 iyiki doğdu didoooo burdan tanıdıgım güzel insan hep iyi mutlu ol eşinle evladınla inşallah Allahım eşine kavuştursunsenide (benıdeamin) inşallah minik farene bir an önce kavuşursun da o ensesınden benım için teysesi için bir koku alırsın ohh misss 😅😍😍 doğum günün kutlu olsun güzel anne hep mutlu ol gülen yüzün asla solmasın 🥰😍😇🥰🤩🤩🥳🥳