Çok heyecanlıyım ve 3. Bebeğim olacağı halde sanki ilki gibi bekliyorum. 2 oğlum var ,11 ve 3 yaşlarında, şimdide kızımız olacak Zeynep 🥰 kilosunu en son 31 haftalıkken 1500 gramdı,34 haftalıkken gittim ,ama kilo söylenmedi🙈çokda merak ediyorum şuan acaba 2500 varmı 🤷🏼♀️1 haftalık geriden geliyordu hep, 2. Oğlumda 37+0 da doğmuştu, belki kızımda fazla beklemez. Sizlerde durumlar nasıl ?