Merhaba anneler☺️ Bugün detaylı ultrasona gittim. Doktor kordonda ödem olduğunu söyledi. Enfeksiyondan olabilir diye tahlil yaptı tahlillerde temiz çıktı. Gelişimi takip edilmeli dedi ve 1 hafta geride çıktı. Böyle bir durum yaşayan var mı neden olur ? 20+2 yiz.