gurbetcikizii merhaba arkaşlar ben 14+2 haftalık hamileyim ve ilk hamileliğim az önce yatarken karnımı ellerken sanki bişeyler hissettim karnımda ( göbek atışo harici) sizce bebeği hissetmiş olabilirmiyim yoksa bu haftada biraz zormu 😅
Sinembsr gurbetcikizii hissedebilirsin bende o aralıklar da hissetmiştim :) suan 20 haftaya dayandık Sudanlılar ama tabı daha bı farklı sen bide bunu hissetsen✌️😍
Zeynepnurr gurbetcikizii aynı haftadayız bazen benim karnım karıncalanıyomuş gibi oluyo ya da pıt pıt oluyo çok nadir 😀
gurbetcikizii [silindi] oyyy mashallah yerim yaa😍 allah bütün bebişlerimizi nazarlardan saklasın inshallah 🥰
Minaminisi gurbetcikizii Olabilir canım neden olmasın. Damar atması gibi belli eder kendini. Bende 16. Hafta itibari ile hissetmeye basladım.
Halimeege gurbetcikizii Bende ilk 17+5de hissettim içerde biri vurdu resmen bı tane küçük de olsa şimdi hissediyorum net gorunuyoda 19+2yiz